לשכת התיירות בדרום אפריקה משתמשת בנתונים גדולים ובטכנולוגיית בינה מלאכותית כדי להבין את הביקוש בשוק הסיני לעומק

1 min read
בשנת 2024, אילו תוכניות חדשות ונושאים חדשים במדינות שונות ובלשכות תיירות אזוריות, אילו חוויות ושירותים חדשים יש לתיירים סינים, ומה הציפיות לשוק התיירות הסיני היוצא בשנת 2024?
Gcobani Mancotywa, המנהל הכללי של לשכת התיירות הדרום אפריקאית אסיה/אוסטרליה וניו זילנד/המזרח התיכון, אמר בראיון לכתב הכספים של Beijing News: “בנסיבות הנוכחיות, צפוי שתעשיית התיירות של סין תמשיך לעלות לעלות בשנת 2024, וכטכנולוגיה השינויים בפיתוח, שיווק וביקוש נוטים להיות מגוונים ומותאמים אישית יותר.
ניסיון תיירותי ציד לבעלי חיים להמרה.איור/תמונת תמונת תיירות דרום אפריקאית
Beijing News Shell Finance:בשנים האחרונות היו הרבה נקודות חמות חדשות בשוק התיירות התרבותית המקומית, כמו חרבין קרח ושלג, גאנסו מלזיה והליכה בעיר. ?
גאו בינלי:מהנקודות החמות הללו ראיתי את החיוניות והפוטנציאל של שוק התיירות הסיני.משאבי התיירות של דרום אפריקה עשירים מאוד, ולנקודות החמות הללו יש משמעות התייחסות רבה עבורנו.לדוגמה, דרום אפריקה ידועה בזכות גן החיות המרהיב שלה ושמורת הטבע שלה, ומספקת הזדמנויות ייחודיות לבעלי חיים פראיות וצילום, שהוא אטרקטיבי מאוד עבור תיירים סיניים שאוהבים טבע ובעלי חיים בר.ישנם נופים טבעיים מגוונים בדרום אפריקה.אנו נגדיל את הפרסום שלהם בשוק הסיני ונשתמש באסטרטגיות שיווק דיגיטליות כדי לפרסם את התוכן ומידע הנסיעות האחרון שמושך אליו תיירים סיניים.
Beijing News Shell Finance:עבור תיירים צעירים ופיתוח AI, איזו עבודה תעשה לשכת התיירות בדרום אפריקה?
גאו בינלי:עם התפתחות מהירה של בינה מלאכותית וטכנולוגיות אחרות, יהיו הרבה חידושים ושינויים בענף התיירות בעתיד.בעתיד, חברות התיירות צפויות להשתמש טוב יותר בטכנולוגיות אלה כדי לשפר את יעילות השיווק ולהגביר את שביעות רצון הלקוחות.לפיכך, אנו נשתף פעולה עם פלטפורמות גדולות של OTA כמו חברות טכנולוגיה (כמו Baidu, Tencent) ו- CTRIP כדי לבצע כמה נתונים גדולים אסטרטגיים ושיתוף פעולה של טכנולוגיית בינה מלאכותית כדי להבין טוב יותר את צרכי שוק התיירות והלקוח.
Beijing News Shell כתב פיננסי Qu Xiaoyi
ערוך את לי יאן
זוג בית ספר ליו יוני
דוח/משוב

You May Also Like

More From Author