אתר הממשלה של העם הפנגקסיאן גואווי התקנה מחדש

כיצד להגן על הסביבה?

1. חסוך מים.מים הם מקור החיים.לאחר השימוש במים, הדק את הברז בזמן. חסוך הרבה משאבי מים.

2. סיווג פסולת ביתית.מדינות רבות תומכות ויישום סיווג זבל ביתי. והשתמש שוב.

3. שמור חשמל.כאשר לא משתמשים במכשיר החשמלי, בנוסף לכיבוי הכוח, הקפד לנתק את התקע, מכיוון שגם אם הכוח יכבה, תיווצר צריכת החשמל.אל תדליק את הטמפרטורה של המזגן.

4. דחו אספקה ​​חד פעמית.בעת קניות בסופרמרקטים, השתמש פחות או קשה כדי להשפיל שקית ניילון אחת בזמן.כשאתה אוכל במסעדה, אינך צריך להשתמש בממחטה כדי להחליף את המפית בממחטה כדי להפחית את חיתוך העצים.

החשיבות של הגנת הסביבה

שנים רבות של תרגול מוכיחות כי בני אדם הופכים את הטבע ומתפתחים ומייצרים חייבים לשים לב ל”נקמה “של הטבע בו זמנית.הגנת הסביבה היא לבצע הוראות ספציפיות במדיניות ובצורות משפטיות, ולנסות כמיטב יכולתם ליישם תקנות אלה, אחרת סביבת החיים של בני אדם תיהרס.

חלק מההרס של משאבי הטבע לא יתאושש במשך עשרות שנים, מאות שנים, וחלקם קשה להפוך.למרות שבני האדם נוקטים אמצעי הגנה מקומיים רבים, כמה בעלי חיים וצמחים יקרים עדיין הולכים להכחדה.

התרגול מוכיח גם אם תיאום הקשר בין ייצור לבנייה ואיזון אקולוגי הוא נושא אסטרטגי בבנייה כלכלית.יחסי הפרופורציות של מחלקות הכלכלה הלאומית אינן מאוזנות, וניתן להתאים את ההוצאות של כמה שנות עבודה.האיזון האקולוגי נהרס.באופן זה, הבעיה יכולה להבין יותר את הדחיפות של הגנת הסביבה של ארצי.

כל עובדי ההגנה על הסביבה, מדריך הלינג של מחלקת הייצור, ורוב אנשי ההנדסה, הנדסיים וטכניים חייבים להיות בעלי עמדות הייצור, ולהבין עמוק את החשיבות של הגנה על הסביבה. לקדם ייצור ופיתוח, והשיג את אחדות ההשפעות והסביבה וההשפעות הכלכליות.

משמעות הגנת הסביבה

המשמעות של הגנה על הסביבה: עם פיתוח כלכלת ארצי, משתמשים ביעילות באנרגיה, הפחיתו את הזיהום הסביבתי, מצמצמים את תדירות תאונות הבטיחות בייצור, מונעים מקרי חירום ומבטיחים כי חשיבות בטיחות החיים בולטת יותר ויותר.הניסוח והיישום של מדיניות הגנת הסביבה ומדדים לשיפור איכות חייהם של אנשים תוך שמירה על הסביבה הפכה למוקד פרויקט הפרנסה של האנשים במדינה שלי.סביבת ההגנה לא רק דואגת לסביבת המגורים של אנשים, אלא גם משפיעה על התפתחות כלכלית.

1. הגנת הסביבה היא ללמוד ולמנוע מהסביבה הטבעית להחמיר את הסביבה הטבעית עקב חיי אדם ופעילות ייצור ובנייה, ואז לחפש שליטה, לשלוט ולבטל את הזיהום והרס של גורמים שונים, ושואפים לשפר את הסביבה, לייפות את הסביבה, להגן על הסביבה, לגרום לזה לגרום לה לגרום לה להפוך אותה, כך שהיא תוכל להגן עליה, להגן עליה ולגרום לו לגרום לו להפוך את זה כך שהוא יהיה עדיף לענות על הצרכים של חיי אדם ולעבוד.במילים אחרות, הגנת הסביבה היא התיאוריה והשיטה של ​​מדעי הסביבה. זיהום סביבתי, קידום התפתחות מתואמת של בני אדם והסביבה, משפר את איכות חיי האדם, מגן על בריאות האדם ומועיל לדורות הבאים.

2. אנשים חיים בסביבה הטבעית, ולכן הסביבה הטבעית היא המצב הבסיסי של ההישרדות האנושית, והיא מקור חומרי להתפתחות הייצור ושגשוג הכלכלה.ללא הסביבה הטבעית העצומה של כדור הארץ, בני אדם יכולים לשרוד ולהתרבות ללא ke.עם הצמיחה המהירה של האוכלוסייה ופיתוח כוחות יצרניים, ההתקדמות המהירה של המדע והטכנולוגיה והגידול המתמשך בפסולת פליטות תעשייתיות וחיות, מה שהפך את האטמוספירה, איכות המים וזיהום האדמה ירידה ועומדת בפני סכנת התשישות; והתפתחות חברתית.

3. לשרשרת הערך של ההגנה על הסביבה של סין יש מעמד בולט בכל הכלכלה הלאומית, אך בעיית הזיהום הסביבתי אינה אמורה להיות מרופדת ולבוי בעת פיתוח הבנייה הכלכלית הלאומית;

4. אנו יכולים ללמוד מהפרקטיקות הבינלאומיות והניסיון המוצלח בארגון, כדי לקדם עוד יותר את פיתוחו בר -קיימא של סין, ולפתח את סביבת ההגנה בעמדה העיקרית בעת פיתוח הבנייה הכלכלית הלאומית.

5. שפר את המודעות והיכולות הסביבתיות של ממשלות ומפעלים מקומיים. עלות העלות של הקרבת הסביבה. כמקרה מוצלח וסיפק ניסיון חשוב להגנת הסביבה של מפעלים סיניים.

6. שפר את איכות חייהם של האנשים מבלי לסכן את האינטרסים של הדורות הבאים. וסביבה אנושית.

7. סוגיות הגנת הסביבה במדינה, כולל מניעה ובקרה של זיהום סביבתי, הגנה אקולוגית טבעית, פיקוח בטיחות גרעיני, הגנה על אבטחת סביבתית וכו ‘, יש לקדם מדיניות.החוקים והתקנות ליישום הגנה על הסביבה צריכים לעשות שימוש מלא באסטרטגיית המינוף הכלכלי. הטבע במובן האמיתי

מהן הדרכים להגן על הסביבה?

1. בחיים עלינו לחסוך הרגלים טובים של מים, חשמל, נייר ומזון.

2. אל תזרוק זבל וירק.

3. אל תתרגלו את הדשא ותבחרו פרחים כרצונם.

4. למד לסווג זבל.

5. סעו פחות מכוניות פרטיות ושימו לב להגנה על הסביבה הנמוכה -פחמנית.

6. אל תזרוק סוללות פסולת ושקיות ניילון חד פעמיות.

7. הגנה על צמחי בר ובתי גידול של חיות בר וצמחים כרצונם.

8. אל תשפוך מים מלוכלכים, מי שפכים וחומרים רעילים לנהר.

9. שלח פריטים רלוונטיים כמו סוללות נטושות לתחנות מיחזור מיוחדות.

10. יש לקבל CD -Roms במהלך הארוחות, ולנסות להימנע משימוש בארגזי ארוחת צהריים חד פעמיים ככל האפשר.

11. ניהול ושליטה בטיפול בגז פליטה ארגוני כדי למנוע זיהום של פריקת שפכים תעשייתית.

You May Also Like

More From Author