פעילות גופנית מתאימה טובה לבריאות, ופעילות גופנית לא הולמת מזיקה לבריאות!כיצד אוכל להתעמל כראוי?

1 min read
בשנת 1992 הציע ארגון הבריאות העולמי לראשונה את הרעיון של ארבעת הבסיס העיקרי לבריאות ב”הצהרה הוויקטוריאנית “המפורסמת, כלומר תזונה סבירה, פעילות גופנית מתאימה, גבול הפסקת עישון ואיזון פסיכולוגי.”התרגיל המתאים” לא יכול לעבור באזור.”מתאים” זה מאוד ספציפי, עם הרבה תוכן המכיל, המתייחס להיבטים רבים של נאותות, ויש לטפל בבעיות ספציפיות.הבנתו של המחבר ניתנת לחברים כהפניה לספורט.
1. תפוס את כמות האימון.העיקרון המתאים הוא אי נוחות קלה, עייפות וכאבי שרירים לאחר האימון, אך התאושש במהירות לאחר מנוחה.אם התסמינים לעיל לא נעלמים תוך מספר ימים לאחר האימון, פירוש הדבר שכמות האימון אינה מתאימה.זה גם משקף כי פעילות גופנית אנאירובית נעשית יותר מדי.מצב זה לא רק אינו מפחית שומן, אלא אפילו נזקי ריאות לב נפגעים.
2. אל תוסיפו במהירות את נפח האימונים ולהאריך את זמן האימון.במהלך האימון, אל תמהר להשיג הצלחה. התרגיל מוגבר בהדרגה כדי להשיג את הכמות המתאימה של התרגיל והגיל שלך.רק על ידי בריאות.
3. על פי המצב הספציפי של גופך, בחר בשיטה וכמות האימון.מצבו הגופני של כולם שונה, ויש לטפל במצב הספציפי ספציפי.לדוגמה, אנשים שמנים מעולם לא השתתפו בפעילות גופנית. מקום.למעשה, פעילות אירובית צורכת שומן, וצריכת הקלוריות של פעילות גופנית אנאירובית.פעילות גופנית אירובית לרדת במשקל היא הטובה ביותר.
אנשים דקים מדי בגופם אינם יכולים להשתתף בפעילות גופנית מאומצת בשלבים המוקדמים של האימון.
אנשים עם מחלה בגוף צריכים לעקוב אחר הסדר הרופא להתעמל. בעקבות תנועת הגפיים.לכל תנאי יש שיטות כושר שונות, עליכם לעקוב אחר עצת הרופא.
3. יש להתאים את כמות האימון ומשך האימון בכל עת בהתאם לשינויים הגופניים.מצבו הגופני של אדם משתנה, כמו גיל מוגבר ושינויים בגוף
דרך התרבות ואומנויות הלחימה, אחת אחת.ספורט ומנוחה חייבים להיות מסודרים מדעית. לגוף סיכוי לתקן.הרפיה אחת היא התרגיל המתאים.
4. כדי לשלוט ברגשות הספורט שלך, אסור לך להילחם על זה.אנשי כושר רבים משתתפים בתנועת התחרות.כתוצאה מכך, לא ניתן לשחזר את הגוף במשך כמה ימים לאחר האימון, וחלקם אף נופלים לנכות החולה בגלל התרגשות זמן מה, וחלקם אפילו קורים במקום.מצבים אלה מתרחשים מדי פעם, והם צריכים לגרום לכושר להיות ערני, לתפוס את רגשותיהם ולסרב להתרגש.
5. בחר פעילות אירובית ופעילות אנאירובית בהתאם לתנאים הגופניים.אנשים אמצעיים וצעירים צריכים להיות מבוססים על פעילות גופנית אנאירובית, בתוספת פעילות גופנית אירובית;תקופת אמצע ובינוניים חזקים ויכולים לערוך פעילות גופנית תחרותית, אימוני חיזוק שרירים, ריצה קלה, הליכה וכו ‘; בקרוב.
דוח/משוב

You May Also Like

More From Author