אם אתה עושה כמיטב יכולתך, הסביבה הקהילתית "משנה את פניו" ~

1 min read

בשנה שעברה, בהנהגת סניף המפלגה של רחוב אויאנג, הקמת “הקהילה היפה” הראתה הופעה פורחת. ולארגן את חברי המפלגה כדי לנהל את חברי הקהילה לביצוע פעולת התיקון הסביבתי של חברי הקהילה.

ביום האירוע, חברי המפלגה של ששת מחוזות המגורים וחברי המפלגה ברכוש הונגיאנג חברו כוחות לביצוע משותף לשיפור הסביבה הקהילתית עם צוערי הרחוב השוקעים.הפעילות מתמקדת בפינות המפתח של הקהילה, מתגברת על הקשיים העקשניים, והיא מחויבת לעצב קהילה יפהפייה בר -חיים עם תוכן ניקוי כתמים עיוורים של בריאות, לדגול בחילופי חפצים, ובנייה משותפת ובנייה משותפת ו

בפיקוד סניף המפלגה הכללית, ששת צוותי החלוץ פעלו במהרה לנקות עמוק את פינות המסדרון, סככות חניה, פארקי כיס, חגורות ירוקות, שבילי כושר וחניות מוטוריות כדי להבטיח שכל פינה בקהילה הייתה מְחוּדָשׁ.

כולם עכשוויים והושגו תוצאות משמעותיות: פסולת פסולת פונתה ממסככת החניה, משטח הכביש וחגורת הירקה ניקוי מחדש, קו החניה של מכוניות שאינו מונוטורט הועמד לתקן, והופעת הקהילה שופרה לאחרונה.פעילות זו לא רק שיפרה את איכות ניהול הרכוש הקהילתי, אלא גם הדגימה את הטיפול והאהבה של חברי המפלגה בסביבה הקהילתית.

לאחר האירוע, חברי המפלגה ישבו סביב ושיתפו את חוויותיהם וחוויותיהם.כולם אמרו שהיא תמשיך להעמיק את האינטגרציה העומדת של בניית מפלגות וממשל קהילתי, כדי למלא את חובותיהם של חברי המפלגה, לעסוק במשימת משרות ולמלא תפקיד חלוצי כאחריותם שלהם, ומעצבים במשותף “יפה” יפה ” המותג “קהילתי”.

כתב: לו xuezheng

תמונה: רחוב דרך אויאנג

You May Also Like

More From Author