הסביבה קובעת את ההתנהגות, לאיזה סוג הסביבה מחולקת ומבינים לחלוטין את הסביבה בה אתה חי

1 min read
הסביבה בה אנו נמצאים בתפקיד מכריע בהתפתחות שלנו.הסביבה כאן כוללתסביבת מגורים, סביבת עבודה וסביבה חברתיתמַהוּתלהבנה מדויקת ומבואית של הסביבה היא התנאי המוקדם לתפוס את המגמה.סביבת המגורים קובעת את מגמת הפיתוח של המשפחה;בתגובה למגמה, אתה יכול ללכת בצורה חלקה;הסביבה היא גורמים חיצוניים, סיבות חיצוניות וסיבות פנימיות קובעות את חיינו, ולכן זהו צעד חיוני למצב עצמי במדויק ולהבין את הסביבה בה אנו נמצאים בהווה.
בואו נדבר קודם על סביבת המגורים.
סביבת המגורים כוללת את הסטטוס קוו של משפחה, מעמד משפחתי ומצב פיתוח מקומי.מַהוּתאיכות סביבת המגורים משפיעה ישירות על קצב ההתפתחות האישית.ניתוח הסטטוס קוו של המשפחה צריך להבין את ההרכב המשפחתי, ההיסטוריה המשפחתית, הקשר המשפחתי, חוזקות משפחתיות, חסרונות משפחתיים וכו ‘. הסביבה המשפחתית היא סצנה שיש לה השפעה ישירה עלינו בסביבה המגורים.כדי להבין את הסטטוס קוו של המשפחה, יש צורך לכלול הרכב משפחתי, היסטוריה משפחתית, מערכת יחסים משפחתית, מעמד משפחתי, משקל משפחתי וכו ‘. הסביבה המשפחתית קובעת את מקורו והמשך של אדם.המצב הנוכחי של ההתפתחות המקומית קשור קשר הדוק לכיוון ההישרדות והפיתוח של יחידים ואפילו משפחות, ויש לקחת אותו באופן קבוע.הרכב הסטטוס קוו כולל מוצרים מיוחדים מקומיים, מנהגים עממיים, מדיניות, תנאים כלכליים, תעשיות עמודים וכו ‘.
סביבת העבודה כוללת את המצב הנוכחי של העבודה, המצב הנוכחי והמצב הנוכחי של הענףמַהוּתסביבת העבודה קשורה ישירות להתפתחות הקריירה האישית.המצב הנוכחי של העבודה כולל קורות חיים, עמדות, הרשאות, שכר, עמיתים, יציבות, השתתפות וכו ‘.הסטטוס קוו של היחידה המסונפת כולל טבע, מבוא, מוצר, תרבות, מבנה, אווירה, מערכת, אסטרטגיה וכו ‘.המצב הנוכחי של הענף כולל תכונות, מאפיינים, כללים, מדיניות, עמותות, יתרונות, חסרונות וכו ‘.התאמת סביבת העבודה והיתרונות שלה קובעת את עמידות העבודה הנוכחית שלנו.
לסביבה החברתית השפעה חשובה על חיינו.סביבת העולם כוללת מצבים, מיקוד, הטיה, איזון, אירועים גדולים וכו ‘.הסטטוס קוו של המדינה כולל מיקום גיאוגרפי, מצב מדינה, תנאים כלכליים, מאפיינים בהתאמה אישית, הרכב אוכלוסייה, תעשיית העמודים, מצב פוליטי וכו ‘.הסטטוס קוו של המדיניות כולל מדיניות כמו חינוך, טיפול רפואי, פנסיה, מדע וטכנולוגיה, כלכלה ותרבות.הסטטוס קוו של ההישרדות כולל מעמד של חומר ומצב רוחני.הסביבה החברתית היא מרחב יעיל -זמן בחיים.
להבין במדויק ובמבנה את הסביבה הכל -רמתית של ההוויה, זה תנאי מוקדם חשוב למיצוב משלה.למרות שאיננו יכולים לשנות סביבות מסוימות, אנו יכולים לגלות תנאים התורמים להתפתחות שלנו על ידי סירוק, ולספק תכנון ויישום מדעי.
דוח/משוב

You May Also Like

More From Author